tjockvawa

Checklista Shopping o Promenad

Publicerad 2014-01-19 21:18:20 i Allmänt

Jag har fyllt i checklista idag!!!! Klappar mej själv på axeln! Heja heja!

Eftersom som det bara är Havanna som varit sjuk idag (än så länge...?) så behövde Lithea aktiveras lite. Hon o jag åkte till Mirum för lite shopping o lunch. Så himla mysigt, bara hon o jag!!
Var meningen att hon skulle få handla lite för sitt presentkort hon fick i julklapp. Det blev visst liiiite till. Lite tröstkläder till Havanna. En försenad födelsedagsskjorta till Putte som fyllde i veckan o så råkade jag springa på lite fint till mej själv oxå... Ops.

Gick en promenad i ca 30-45 min innan middagen oxå! Klappar mej själv på axeln igen. Heja heja!!

Nu soffhäng resten av kvällen.


Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela