tjockvawa

Fortfarande ont

Publicerad 2014-01-05 16:16:13 i Allmänt

Men inte i närheten av hur det kändes igår! Jag har varit på en promenad, visserligen väldigt sakta o i bara en halvtimme, funderar på en till för både jag o barnen är sjukt rastlösa.
Har ringt sjukvårdsrådgivningen men det var så lång kö.
Lovar att ringa doktorn på tisdag även om jag mår bra då. Måste verkligen åtminstone ha medicin hemma fall det händer igen o jag vill absolut operera bort stenarna o det lovade läkaren att jag ska få göra om jag besväras igen. Det var väl inte direkt aktuellt sist då jag hade ett anfall som gick över ganska snabbt ändå o det har gått 1, 5 år sen det... Men denna hemska smärta önskar jag nog inte ens min värsta fiende!! Varje gång jag tar ett djupt andetag eller råkar hicka till idag så gör det superont!! Men jag fattar inte varför det alltid händer på helgdagar!?
Sjukskriven imorgon oxå!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela