tjockvawa

Fröknäcke

Publicerad 2014-01-21 15:00:04 i Allmänt

Har efter tips från min kusin bakat fröknäcke idag! Jättegott men jag tyckte nog det blev lite oljigt... Nästa gång ska jag ta mindre olja o försöka kavla ut bättre för det blev något tjockt i mitten.
Glömde ta bild o nu ligger jag i sängen o sträcker ut mej lite innan det är dags för Litheas sista tisdags-ridlektion.
Hon ska flytta upp till märke 1 o då finns plats på söndagar 17:30, en tid som är både bra o dålig... Trist när jag jobbar söndag kvällar såklart.
Men det innebär att hon kan börja dansa på tisdagar igen vilket hon ska.
Havanna ska imorgon få prova på cirkus!
Det är onsdagar o söndagar kl 17:30. Hennes gympa har slutat för det finns inga ledare o jag vill gärna att hon har ett par aktiviteter eftersom hon gillar att röra på sig o verkligen behöver det! Hoppas hon gillar det!!
Sen får det vara bra med aktiviteter för de små trollen så mamman o pappan inte tröttnar på att skjutsa omkring o sitta o vänta...
Mamman kan ju oxå behöva nån aktivitet o jag ska göra mitt bästa för att hinna med men en sak i taget. ;-)
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela