tjockvawa

Gallsten

Publicerad 2014-01-05 07:13:58 i Allmänt

Vaknade vid 4 igår morse av ett gallstensanfall! Gjorde ont hela dagen trots mediciner. Kunde inte få i mig något för då mådde jag illa o spydde galla, om det så bara var en msk vatten...
Framåt kvällen var ja trött på sängen o gick upp i soffan istället. Kunde få i mig lite dricka men kunde omöjligt hålla mej vaken. La mig snart igen men har sprungit upp o ner lite i natt för att jag har ont i kroppen av att ligga stilla. Försökt mej på lite frukost nu. En kopp te o 2 tuggor på en smörgås.
Känner mej öm i magen fortfarande men det är inte samma ihärdiga smärta ut mot ryggen. Ska nog runga 1177 om det inte ger med sig ordentligt under dagen...
Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2014-01-05 08:17:21

Usch inget vidare, hoppas att det ger med sig snart.

Postat av: Moster

Publicerad 2014-01-05 08:25:21

Men hjärtat då, se till att få bort de där stenarna med operation så här kan du inte ha det....... Undrar vad stenarna väger?
Puss hjärtat

Postat av: Veronica

Publicerad 2014-01-05 11:40:15

Men din stackare! Har du varit hos läkaren? Krya på dej! Kraaam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela