tjockvawa

Inlagd

Publicerad 2014-01-05 23:11:43 i Allmänt

Oj då... Ringde 1177 när jag fick feber o sköterskan i luren sa åt mej att åka in till akuten. 4 timmar senare ligger jag nu nerbäddad på avd 11, kirurgiska kliniken... Fastar från midnatt, ska göra ultra på gallan o gallgången imorgon o det kan bli operation om de hittar stenar i gallgången. Infektiosvärdena var något förhöjda.
Avd 11 ligger en trappa snett över den avd där jag jobbar. Jag ligger på en fyra-sal med 2 tanter som snarkar o pratar i sömnen. Plus en tjej i min ålder.
Jag mår ändå helt okej nu o har inte mycket ont om jag låter bli att anstränga mej o så... Sen känns det ju typ som att jag ska sova på jobbet...
Nu ska jag försöka somna efter att ha borstat tänderna med barntandkrämen jag fick...

Go natt

Kommentarer

Postat av: Mojja

Publicerad 2014-01-06 09:12:55

I Falun? Hoppas du piggar på dej snart!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-01-06 09:46:27

Skönt att de tar hand om dig och hoppas de plockar ut stenarna nu.
Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2014-01-06 11:02:02

Nämen oj. Men vad skönt att dom har koll och att dom tar hand om dej! Nu får vi hoppas att dom plockar ut stenarna och att du för må bra!! Kraam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela