tjockvawa

Mina ringar!

Publicerad 2014-01-30 12:19:37 i Allmänt

Är såklart sugen på att se hur långt det är kvar till jag kan ha mina ringar! När vi gifte oss vägde jag 75-80 (?) o då kunde jag ju ha dom. Men jag provade för ett par veckor sen o då var de för små.
Tänkte jag skulle prova när jag är nere på 70-talet men jag kanske ska vänta lite ändå... Till jag är förbi vätske-veckan...?



Igår åt jag en cheeseburgare från McDonalds. Fick plats i mina dagliga points o jag hade till o med utrymme för ett par knäcke o lite yoghurt till kvällen, bra, för man håller sig ju inte mätt så länge... 8 points för egentligen knappt nån mat...
Åt bara gröt till lunch.

Har nu redan planerat lunchen till imorgon som står i en låda färdig att ta med till jobbet. Fisk o broccolimos för 5 points. Ska försöka hålla nere pointsen till frukost oxå för jag tänkte äta en halv pizza som fredagsmat! :-)
Så lunch o middag är lika med mina dagliga points egentligen men jag har ju min veckobonus oxå (49 p) o det får man ju använda sig av om man vill, allt, lite eller inget.
Denna vecka har jag använt 5 st av dessa points o de brukar ju gå åt att nalla lite av dom till helgen vilket jag tycker man kan unna sig! :-)

Så kära 70-tal imorgon ses vi va?

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2014-01-30 20:32:10

Håller tummarna att vågen visar det du önskar imorgon!! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela