tjockvawa

Popcorn o fredagsdaim.

Publicerad 2014-01-25 16:23:28 i Allmänt

Nu har jag bestämt mej för ett "godislöfte" Tar en månad i taget så i februari har jag endast tillåtelse att äta en daim i veckan och en halv (max) påse micropopcorn light i veckan.
Så inga andra sötsaker eller snacks osv.
Kan kännas lite hårt mot mej själv kanske men nu har jag ju fasen bestämt mej för att jag ska ner de där kilona.
Snart har jag klarat mej en hel månad utan Baileyskaffe o vin, går finfint men visst kan man sakna det ibland...
Till sommaren ska jag inte väga ett gram över 73!! Den allra största önskan är ju att ev kanske till o med kan komma ner till 60-talet men först o främst ska ju 80-talet väck! :-)

Borde kanske bestämma mej för nåt "tränings/motionslöfte" oxå men nu tar vi en sak i taget... ;-)

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela