tjockvawa

Sjukskrivning

Publicerad 2014-01-08 19:28:25 i Allmänt

Ja det har ju ändå sina fördelar att vara sjukskriven om man inte är jättesjuk.
Eftersom jag hade ställt in mej på op så sjukskrev jag mig veckan ut. Tror det hade varit kämpigt att jobba idag visserligen men jag känner mig bättre i magen. Lite småskavanker med den bara men ryggen gör lite ont idag istället men jag tror det är tröttont. För jag har passat på att röja, sortera o städa barnens rum o resten av övervåningen. Plockade även iordning lite på nedervåningen o drog en sväng med dammsugaren. Eftersom barnen varit på skola/frita/dagis så har jag hunnit med en hel del i min egna takt o även kunnat känna hur mkt jag orkat o tagit pauser när jag velat.
O ja, jag har varit ärlig o sagt som det är till både dagis o frita o de får vara där trots att jag är hemma. Skulle få spunk av att ha Havanna hemma med mig, rastlös, leksugen o med en mamma som inte orkar en 5-årings tempo själv från 7-17...
Hinner kanske ta tag i en liten tvätthög imorgon oxå... :-)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela