tjockvawa

Skön lördagkväll

Publicerad 2014-01-11 23:02:50 i Allmänt

Gick bort till kompisarna vid femtiden. Slängde ihop varm smörgåstårta, som var supergott! Drack loka! Inget godis o inget snacks. Kaffe med mjölk o vid 22 gick vi hem!
Åt kanske lite onödigt mycket av smörgåstårtan men det blev ju lite knas med mat tidigare på dagen o jag var hungrig som en varg! Sånt måste jag undvika, genom bättre mellanmål o mer mättande lunch än en korv med bröd o lite fika.
Skulle såklart tagit bild på tårtan men det glömde jag!
Nu ligger jag på soffan o slöglor på en film, Putte knaprar lite chips men jag låter bli!

Imorgon blir det ett extrapass på jobbet o det ska bli kul o komma tillbaka, har inte varit där på över en vecka!
Jag mår bra o har inte ont nån stans längre! Nice

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela