tjockvawa

superfrukost o magsjuka...

Publicerad 2014-01-19 09:32:56 i Allmänt

Jahapp då tänkte jag börja fylla i checklista då. Åt lunch hos svärmor igår. Antagligen låååångt över mina dagliga points men från nu till vägdag tänker jag hålla mej inom ramen!
Blev havregrynsgröt med lite supermusli o mjölk på.


Tidigt i morse vaknade Havanna o var lite gnällig för lite av varje bland annat hade hon ont i magen. Tog inte så allvarligt på det till en början men till slut sa jag att barnen gärna fick fixa lite frukost, vilket de gjorde. Havanna kom efter en stund o hade bara ätit lite sa hon. La sig en stund hos oss o sen började hulkandet...
Första kräkan klarde i alla fall sängen men halva sovrummsgolvet o väggen fick en "dusch"
Vem bjöd hit vabruari...?! Inte var det jag i alla fall!!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2014-01-19 19:11:47

Neeeeeejjjj va jobbigt harar kräksjukan.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela