tjockvawa

Woop Woop!

Publicerad 2014-07-14 21:25:32 i Allmänt

Resa bokad till hösten!!
 
 
Värsta vattenlandet, all inclusive.
Hela familjen drar på min 35-årsdag och vår 5-åriga bröllopsdag!
Gran Canaria!
 
Fick lite energi, trots en jävla nackspärr så jag tog med mej barnen ut i spåret. Först gick/lunkade jag och barnen med deras korta steg i 1,5 km, sen fick barnen sitta o vänta på mej när jag sprang 1,5 km. Alltså jag orkade faktiskt inte jogga precis hela för det är så jädrans backig så i slutet av en backe fick jag gå men det var kanske 100 m. Sen ville barnen köra en gång till och trodde de skulle orka gå lika långt igen, men efter ca 200-300 m sloknade dom så vi vände och gick tillbax. Tycker ändå vi var duktiga och vi bestämde oss för att göra samma sak på onsdag och torsdag igen!
De har ju även var sin aktivitet varje fm den här vecka! Simskola och ridläger! Blir en "hurtig" semester ju!
 
Jag är peppad att verkligen få ner kroppshyddan lite igen för den har växt på sig lite, och till resan ska jag vara under 70 kg. Dit är det nästan 20 veckor kvar nu! Så tar jag bara ett halvkilo i veckan nu om man räknar från fredagens vikt (har INTE vågat titta mer sen dess!!!)  så är jag på 67,1 fredagen den 28/11! :)
Kan gå OM jag vill, skulle ju räcka med 8 kilo också! 69,1.
 
Hej Hopp!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-07-15 08:25:01

Skönt att ha något att se fram mot. Ska ni med upp på Ramunderberget i kväll?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela