tjockvawa

Blogguppdatering från Januari

Publicerad 2014-03-28 10:13:41 i Allmänt

Vet inte om det går att läsa men det är från rad 4 som är intressant



"Dessutom bestämde jag mej nyss för att vara spiknykter i 3 månader. Inte en droppe förrän tidigast 1/4. Låter som jag har alkoholproblem eller nåt, men så är det alltså inte, det är för att jag vill gå ner 10 kilo på dessa 3 månader oxå o alkohol har motsatt effekt på mej"

Detta skrevs 2/1 o jag har ju faan nästan lyckats!! Tänkte faktiskt att jag väger mej 1/4 som är på tisdag. Har jag tur har jag tappat 9 hekto till dess o helt lyckats med mitt 10-kilos mål.
Jag är satan i mej stolt! Nöjd! Mallig! Glad o ger mej en stor stor klapp på axeln!!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2014-03-28 18:27:56

Du är galet duktig!!!! Vilken prestation!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela