tjockvawa

Celsius

Publicerad 2014-03-18 17:27:57 i Allmänt

Innehåller bland annat 7 olika vitaminer, krom o grönt te o så koffein.
Men fyyy faaasen vilken "ogod" smak detta var!!
Har smakat andra smaker o de har varit kolsyrade, kanske var det jag saknade nu...?
Har i alla fall fått för mej att dessa hjälper till med förbränningen oxå så jag passade på att ta en till kvällsmaten idag (0 points) eftersom jag idag ska rida!


Ja, eftersom jag inte har en aning om hur jag ligger till i vikt o känner mej nojig för plus trots att jag är noggrann med checklista o motion så kanske den kan hjälpa mej med nåt hekto eller två åt rätt håll...?
Nästa gång vet jag i alla fall vilken smak jag inte ska välja!

Ridning ikväll var det ja... Mmm återkommer om jag överlever...
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela