tjockvawa

Dagens goda gärning

Publicerad 2014-03-26 18:27:58 i Allmänt

Tyckte synd om min kusin idag som har ont i ett knä o som missat spårvagnen två gånger och fått gått i ruskvädret från sonens skola på morgonen. Jag erbjöd mej att hämta min favoritkille på frita o köra hem honom så hon slapp halta efter fler spårvagnar idag.
Axel blev nog lite förvånad men jag tror även han tyckte det var skönt att få åka bil hem.
Jag fick ju även chansen att flirta lite med Axels lillesyrra.


Åkte sen hem o hämtade mina barn, käkade lite o drog in med Havanna till cirkusen, helt i onödan! Väl där ångrade hon sig! Såg redan hemma att hon nog egentligen var lite för trött men hon själv propsade på att hon ville dit... Men jag kunde verkligen inte tvinga henne när hon absolut inte ville sen eftersom vi var försenade o det var en annan tränare idag. Bara att åka hem...
Ja ja!

Hoppar över motion idag jag oxå. Det är latmasken som är på besök. Men hen får nog gå hem innan morgondagen igen.
Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-03-26 19:48:26

Du är bra snäll du och jag tror nog Axel blev riktigt glad. Tusen Kramar

Postat av: Tessan

Publicerad 2014-03-26 20:51:41

Tur jag har dig! Imorgon börjar Axel skolan kl.8:30 och slutar sen samma tid som idag ;) haha!! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela