tjockvawa

Dagens motion

Publicerad 2014-03-03 19:57:53 i Allmänt

Jag jag följer ju inte mitt schema exakt... Hmmm börjar ju bra med lite "ändring" redan första dagen. Men jag hade inte tid till någon promenad. Putte blev sen från jobbet. Men jag gjorde lite (med betoning på lite) styrka. Armhävningar, benböj o plankan.
Sen joggade (o gick) 5 km istället för 2,5. Tog i för mycket i början tror jag men tiden idag blev 39:02. Helt ok ändå.
I morgon kanske jag ska med min moster o köra indoorwalking på ett gym. Har jag aldrig provat förut. Så det blir lite ändringar imorgon med men jag motionerar ju i alla fall! :-)

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2014-03-04 08:07:10

Ska bli så kul, jätteglad att du följer med :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela