tjockvawa

Dålig koll på pointsen

Publicerad 2014-03-20 12:21:02 i Allmänt

Ja blev så sugen på smakrik o lite stark thaimat idag.
Tog bara en knapp dl ris till men tror ändå det drog iväg en aning. Smakrikt o starkt var det inte heller.
Kanske inte smartaste valet dagen innan vägdag heller men men...


Gissade lite på pointsen, men ca 12 kanske?
Drack en annan smak av Celsius idag. Smakade bättre men jag föredrar de kolsyrade, tänker fortfarande att dessa hjälper till med förbränningen. Dessutom har jag stödstrumpor på idag för bättre cirkulation o kanske samlar jag mindre vätska då?




Träningsvärken efter ridningen är nästan olidlig idag. Ljumskar o lår är värst. Framför allt vänster av nån anledning...?

Imorgon är det ÄNTLIGEN vägdag o jag är nervös o jag har faktiskt ingen aning hur det ska gå. Kan vara både plus o minus, kan vara både stort o litet.
Men jag ska behålla den här känslan att jag faktiskt känner mej mindre. Får plats i gamla jeans o många kläder börjar bli förstora. Det är ju faktiskt inte bara siffran på vågen som räknas!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2014-03-20 19:56:06

Hatar att inte ha kontroll! Nästa vecka får vi väga oss massor va?

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2014-03-21 11:51:59

Nu har bloggen dragit igång på riktigt igen och då bjuds även på en tävling. In och tävla åt dig, eller någon i din familj! Tävlingen avslutas nu i helgen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela