tjockvawa

GAVA-Party

Publicerad 2014-03-06 16:00:10 i Allmänt

Har egentligen slutat jobba för idag, men sitter kvar.
Vi ska ju ha GAVA-party 17:30 så jag kände att det inte riktigt fanns tid att åka hem och göra sig i ordning, eller jag skulle ju hinna men det blir ju bara en massa farande varm och tillbaka så jag stannar på jobbet och samlar flex... ;)
Har hunnit med några "administrativa" uppgifter och tänkte nu snart gå ut i omklädningsrummet för att ta en dusch och fräscha till mej lite inför kvällens festligheter.
 
Ska bli roligt men jag känner mej lite trött efter en hel jobbdag även om den varit lugn.
Hoppar över checklistan lite idag, då jag köpte mej ärtsoppa och pannkaka till lunch och ikväll kommer det väl inte direkt bli "viktväktarvänlig" mat, men jag ändå försöka att inte överäta som sagt!
 
Smygvägde mej i morse och det har slutat vara några sensationer på vågen tydligen. Går trögt och långsamt o det är ju alltid lite trist, skulle vilja att det rasade några kilo till så kan det få gå lite långsammare om 2-3 kilo (om det nu måste... ;) )
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela