tjockvawa

Motion shopping o förlovningsring

Publicerad 2014-03-07 19:27:59 i Allmänt

Hallå där sköna fredag! Jag har varit på ett walkingpass odag 45 min efter det joggade och gick jag på löpbandet i 40 min! Klapp på axeln, va jag känner mig duktig!
Innan dess var jag o skulle hitta lite födelsedagspresenter till min stora sessa som blir 8 på söndag.
Hittade endast en bok om hamstrar (hon ska få en hamster redan imorgon!) till henne men hittade desto mer till mej själv! I ganska små storlekar för att vara kläder till mej... Jag gillade nästan det jag såg i provrumsspegeln! Jag börjar bli fin



Jag lämnade ju även in min ena ring för nån vecka sen för att göra den lite större, hämtade den idag o den sitter perfekt! Nu ska jag bara banta ner i vigselringsstorlek oxå.




I morse var jag rätt tjurig på vågen faktiskt o tänkte för en stund att jag ger upp o skiter i träning för jag tror det är det som gör att det går lite trögt just nu. Men nä jag börjar ju äntligen så smått komma i någon slags form så jag tänker inte ge mej!

Behöver antagligen lägga in lite mer styrketräning för att bränna mer o jag ska försöka. Ja till nästa vecka vill jag se resultat!! Ordentligt resultat!!

Trevlig kväll o helg!
Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Köttbullen

Publicerad 2014-03-09 23:49:25

Det är klart du är fin! Du är jättefin!! :) Och bra jobbat med motionen. En ordentlig klapp på axeln till dig! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela