tjockvawa

På igen!

Publicerad 2014-03-23 22:06:27 i Allmänt

Jag är på banan!
Skrev till o med in allt onödigt ätande från fredag o lördag i checklistan i efterhand idag. Har ingen veckobonus kvar o ska fram till fredag vara petnoga nu!
Ledig nästa helg oxå o det brukar vara de lediga helgerna som veckobonusen ryker men min nya vision är att nästa helg ska vara bra matmessigt!

Blev en tur på 5-kilometaren idag oxå men jag hade sällskap o det sällskapet har liiite mer träning framför sig för att greja vårruset under halvtimman... Men det spelar ju ingen roll, jag var ju ute o rörde på mej i alla fall!
Motionsplanen för kommande vecka är nån form av motion alla dagar mån- tors. Vilodag fredag o ev söndag.
Då tänker jag löpband imorgon fm, ridning tis, jogga eller promenad onsdag o löpband/utejogg tors fm.
Det är så krångligt att komma ut i spåret bara när jag har ledig fm eftersom Havanna är hemma då oxå. Har "fuskat" några ggr o joggat när jag lämnat henne men då blir jag sen till jobbet o skulle dagispersonal se mej skulle de nog bli lite sura...



Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela