tjockvawa

Tränings-schema

Publicerad 2014-03-02 22:55:41 i Allmänt

Måndag: Promenad, styrka o jogga (2,5 km)
Tisdag: Jogga (5 km)
Onsdag: (Ev. lite styrka) Jogga (2,5-5km)
Torsdag: Vilodag
Fredag: Styrka o jogga (5 km)
Lördag: Valfritt (promenad, styrkao jogga 2-3 km vore optimalt)
Söndag: Vilodag (eller promenad, beror lite på hur jag jobbar veckan efter o hur jag har tid att motionera då)

Kan tyckas hårt kanske men jag har vilat lördag o söndag o jag vill verkligen komma igång o inte tappa den lilla form jag börjat bygga upp.

Med styrka menar jag lite hemmaträning som sit up's, armhävningar, plankan ect.

Skrev upp det här på bloggen för att komma ihåg själv.
Jag är rädd om mitt knä o jag lovar att inte ta i för hårt så jag tröttnar men denna vecka får bli lite hård bara. :-)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela