tjockvawa

12/11-2013

Publicerad 2014-11-11 22:12:30 i Allmänt

För ganska exakt ett år sedan 12 nov 2013, visade vågen 84,2 kilo! Det är 10,9 kg mer än vad jag väger nu! Därefter har jag varit som en jojo o i våras var jag nere på runt vad jag väger nu men efter sommaren var jag återigen uppe i runt 80 kg!
Jag kommer ungefär hit men inte längre känns det som...

Men vad brukar man säga? Trägen vinner...
Jag vet att jag är tjatig; men den här jävla gången ska jag i mål! Det som kommer kunna sätta käppar i hjulet framöver nu är bara att jag ska utomlands om ett par veckor o sen börjar julen o alla frestelser o så är det nyår. Undrar vart på jojon jag är då lixom...? Tillbaka på ruta ett?
Naheeääru!!! Träningskläderna ska med till Gran Canaria o ska fan i mej ANVÄNDAS!
Gymmet står dessutom o väntar när jag kommer hem o lär väl inte stänga igen helt över jul o nyår? Klart jag ska unna mej lite julmat o nyår ska nog allt firas men det går väl att göras med måtta?

Som sagt i mål ska jag o sen väntar den stora utmaningen: att hitta en balans i livet med måtta på mat o hälsosamt, lagom mycket träning, för att hålla vikten i all evighet.
Kan väl inte vara så förbannat svårt eller?

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela