tjockvawa

Börjat packa

Publicerad 2014-11-23 15:00:31 i Allmänt

Ja, man kan kanske tycka jag för en gång skull är ute i god tid men jag jobbar varje dag sen fram till vi åker (ledig imorgon oxå, men då har jag en massa andra ärenden att hinna med).
Så idag går tvättmaskinen varm, sommar-kläder o bikini letas fram. Biljetter är utskrivna o jag tror jag börjar få koll på läget!


Har varit hos svärmor o ätit smörgåstårta idag, kaffe med en liten bit glass blev det oxå. 20 pts för en bit smörgåstårta så egentligen har jag inte "pointsråd" att äta mer idag... Men jag har skrivit in det i checklista o det får ju plats i veckobonusen. Ska in o träna om en stund oxå o till middag får det bli viktväktar-soppa för 3 points så jag är ändå nöjd o tycker jag sköter mej fint!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela