tjockvawa

Deppar eller peppar...?

Publicerad 2014-11-05 08:57:29 i Allmänt

Ja som ni vet, jag klarade inte att hålla mej borta från vågen. En helg bara.
O trots att jag försöker allt jag kan att hålla kaloriintaget på ganska låg nivå och räkna mina Points, händer det ju ingen ting på vågen!
Händer ju säkert ändå mycket med kroppen och jag känner mej inte speciellt tjock men de där jävla siffrorna på vågen gör mej galen!
Försöker verkligen peppa mig själv, genom att ta kort på armmuskler, prenta in att jag säkert bygger muskler (o det väger ju mer än fett).
Vet ju även att jag är kvinna o helt enkelt kommer pendla de veckor jag har ägglossning o mens o så, är expert (som ni vet vid det här laget) att lägga på mig vätska!
 
Kollade vågen i morse o den ligger på exakt samma som i fredags. Har inte frossat någon dag o har tränat en del. Igår och idag - vilodagar (de är viktiga har jag lärt mej!)
Är inte direkt jätteregelbunden i menscykel men är jag kanske på G att få mens snart? Är det kanske därför jag deppar lite extra också? PMS-helvete!
 
När jag nått 73 kilo ska jag fasen kasta ut vågen o börja ta bilder och ta fram måttbandet istället? Ha ha ha Önska mej lycka till!
PT-träning imorgon, dagen innan vägning... Hmmm brukar inte gynna siffrorna att styrketräna dagen innan vägning! Jag är ju så näääära 73 nu! Idag 74,0 men på de senaste 3 veckorna nu har jag pendlar mellan 73,6-74 kilo. Så man vet aldrig... Om jag kissar mycket två dagar o bränner mer fett än jag bygger muskler o inte ska ha mens eller ägglossning o bla bla bla... Kan det ju hända att det blir fina siffror på vågen på fredag ändå!
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela