tjockvawa

Stegtävling

Publicerad 2014-11-03 20:55:04 i Allmänt

Ja, idag påbörjades en tävling på jobbet. Stegtävling o alla som vill får en stegräknare från jobbet o man får ha den på sig både på jobbet o hemma.
Kul tycker jag. Man kan ställa in hur långa steg man tar o kan då även ta reda på hur långt man går!
Här mäter jag mina steg. ca 75 cm/steg kommer jag.



Körde riktigt hårt på gymmet idag efter programmet som jag fått av min PT. Hade min moster med mig som kunde hjälpa mej med ett par övningar som jag inte riktigt klarar på egen hand.
Jag tycker allt jag känner mej lite starkare redan.

Sen kunde jag inte hålla mej borta från vågen såklart. Tjuvkollade nyss o nej jag vet i fasen men jag verkar ha slutat gå ner... Tyvärr ser lite alltså inte ut som om jag kommer klara mitt viktmål innan vi åker på semester men jag får försöka tänka positivt, det är bara siffror o hur siffrorna än ser ut så börjar ju kroppen att snygga till sig lite. Är ganska nöjd med mej själv ändå!

Nu tänkte jag nog har ett par vilodagar fram till torsdag då jag hoppas Jessica (PT) är frisk igen o kör hårt med mej! :-) Men promenader ska jag nog ändå tillåta mej om jag tycker jag har tid o ork.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela