tjockvawa

Vila i frid

Publicerad 2014-11-24 11:40:07 i Allmänt

 
Fick igår veta att en kusin till mej hittats död.
Jag har ganska stor släkt och kan inte direkt påstå att jag kände denna unga kille speciellt väl. Men jag har stor kontakt med 2 av hans systrar och lite mindre kontakt med en annan syster och en bror till honom. Mina tankar går såklart till de som förlorat sin bror! Min farbror (kusinens pappa) känner jag så otroligt mycket för och skulle så gärna vilja krama honom just nu!
Kan väl inte i närheten förstå hur det känns för hans mamma och mitt hjärta brister för de närmast anhörigas skull!
 
På söndag skulle Elias fylla 22 år!
Dödsorsaken vet man inte än men det spekuleras en del men det tänker jag inte gå in på här.
 
Sov gott Elias!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela