tjockvawa

vilodagar...

Publicerad 2014-11-15 11:30:02 i Allmänt

Idag blir det min tredje vilodag i rad. Tror min kropp behöver det, har haft ordentlig träningsvärk ett tag o ont i benhinnorna sedan löpbands-joggning. Nu känns det bättre men jag ska jobba extra ikväll igen så jag finner inte riktigt tiden till träning idag då jag unnade mej ordentlig sovmorgon. Lite jobbigt för huvudet att jag tvingar mej själv till att avstå träning idag oxå eftersom jag tillät mej att fredagsmysa en del igår...
Men imorgon tänkte jag åka in o köra lite styrka o jag funderar på att även ev ta en joggingtur men i så fall ute. Benhinnorna gillar inte löpband.
Nästa PT-träning är på onsdag, långt kvar ju!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela