tjockvawa

Adjöss höftproblem..?

Publicerad 2014-10-09 21:52:05 i Allmänt

Idag har jag varit en duktig Kicka... Jätteduktig på att spendera pengar!!
Jag har varit på intersport o gjutit en sula som egentligen ska följa med i alla skor men framförallt i träningsdojorna, min onda höft ska då puts väck försvinna eftersom belastningen blir så mycket bättre o det hoppas jag verkligen efter alla dom pengarna jag gav för skor o slulor!

Köpte oxå nya jeans, lite nya tränings-kläder, trosor, puder o en superskön hoodjacka!



När vi kom hem ikväll, jag o barnen upptäckte vi tyvärr att lilla hamstern Engla somnat in för gott. Sorgligt såklart o här blev det gråt-festival för två små flickor.

♡ Sov sött i hamsterhimlen Engla lilla! ♡

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela