tjockvawa

Aj aj aj...

Publicerad 2014-10-23 20:19:07 i Allmänt

Träningsvärken har under dagen varit överkomlig men alltså nu framåt eftermiddagen, kvällen alltså. AJ AJ AJ! Knappt jag tog mej ur bilen efter 45 minuters körning hem. Ligger nu på soffan o är kissnödig men alltså minsta rörelse gör megaont!
Nä jag tänker inte klättra ner för trappan för att besöka damrummet förrän det börjar rinna ur öronen på mej...

Vägdag imorgon, lite spänning faktiskt då jag vet att träningsvärk o fina siffror inte brukar höra ihop o jag tror dessutom att jag har ägglossning på G, brukar ju snarare innebära plus på vågen... Men å andra sidan har det sett okej ut under veckans tjuvvägningar..?

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-10-23 20:27:29

Ligg inte stilla utan ge dig ut och rör på dig så träningsvärken får en match :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela