tjockvawa

Ett hekto åt rätt håll...

Publicerad 2014-10-03 07:34:02 i Allmänt

Jag har gått ner det jag gick upp förra veckan (0,6 kg) o ett hekto till... Alltså har jag sen förra veckan tappat 0,7 kg men sen förrförra veckan bara tappat 0,1 kg. Med tanke på helgen o alla tre dagars frossa då får jag väl vara nöjd.

Jag har som lite delmål att hamna på 73, dit är det bara 1,6kg kvar o jag skulle så gärna vilja lyckas till 18/10 bara för att jag 18/10-13 vägde 83 kilo!!
-10 kilo o jag lovar att bjuda på pinsam före o efter bild.

Idag ska jag ladda inför helgens nattjobb!! Försöka sova några timmar innan jag hämtar barnen kl 15. Sen blir det fredagsmys med familjen eftersom jag typ kommer sova bort hela resten av familjes vakentid fram till måndag...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela