tjockvawa

Har redan abstinens...

Publicerad 2014-10-31 22:46:25 i Allmänt

Ja, det skulle vara intressant o veta vad jag väger ikväll! Kommer bli sjukt jobbigt att avstå vågen ända till på fredag!

Har slarvat ett bra tag nu oxå med att fylla i checklista på viktis. Försöker ändå äta sunt o räknar lite på ett ungefär i huvudet.

Skönt ont i kroppen idag efter onsdagens PT-pass men körde igenom programmet idag efter jobbet, fast minus några övningar som jag inte vågar mej på själv. Gick riktigt bra o jag vet inte men asså jag kände mej lite starkare idag..? Kan det ens vara möjligt? Men jag orkade några extra armhävningar o klarade att gå riktigt djupt flera gånger!

Imorgon får det bli spinning o core innan jobbhelgen drar igång.
Nästa PT-pass är på måndag. Längtar!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela