tjockvawa

Kvällens walkingpass

Publicerad 2014-10-02 20:41:40 i Allmänt

Shit, är så glad att jag gick på det. Tror ta mej tusan det var roligaste passet nån gång. Gillar instruktören, peppar lagom utan att "tjattra", ropa o tjata samma ord för mycket. Körde fasen skiten ur mej i alla fall o svetten verkligen rann.
Bra musik var det oxå!

Annars har dagen idag varit ganska tråkig. Lithea hade studiedag o båda barnen har varit rastlösa o uttråkade.
Bakade lite o bjöd farmor på kaffe o mifffins.
Jag prov-smakade bara en smula!
Håller mej borta från mina kolhydrater o fixade plankan igår 1 min o 40 sekunder men satan så jobbigt det var!! Vilodag från den idag men imorgon kör jag igen 1,50!! Det fixar jag!!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela