tjockvawa

Nattugglar...

Publicerad 2014-10-05 00:35:40 i Allmänt

Gör för tillfället min andra natt av tre. Har varit o göra mest hela tiden men nu fick vi sitta ner o ta lite att käka...
Första natten gick förvånansvärt bra men jag har haft sjukt svårt att sova under dagen så jag trodde jag skulle vara halvdöd nu, men faktiskt peppar peppar än så länge går det bra.

Värsta med nattjobb är ju att det blir så knasigt med maten. Skötte mej bra natt 1 men en av anledningarna till att jag inte kunde sova på dagen var HUNGER! Så idag har jag ätit fel o säkert lite för mycket, tyvärr fortsatte det nu men jag ser det som lördags-unnande. Blivit både bröd, potatisgratäng o godis så kolhydrat-fattigt kan man inte kalla det senaste dygnet nu men jag kommer igen!

Hörselproppar är "stulna" o nedpackade i väskan till sömnen imorgon.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela