tjockvawa

Träningsplan

Publicerad 2014-10-30 08:19:44 i Allmänt

Körde med PT:n igår. Det är sjukt kul o så jäkla jobbigt!! Nästa gång är på måndag.
Hade tänkt träning tors, fre, lör o sön men då är jag väl helt paj till det är dags för PT-träning igen så jag måste plocka bort en dag o få ordentligt men vila så söndag får vara vilodag!
Fredag tänkte jag försöka köra passet som PT:n gjort åt mej. Lördag, spinning o core.
Ikväll walking.

Lite blandade aktiviteter i övrigt idag. Havanna ska till tandläkaren, sen ska vi hämta en kompis till Lithea o sen ska jag åka o pussa på min bästis o sen har jag lovat ett par leggings åt Havanna o jag tror tjejerna har planer på att gå "bus eller godis" o jag tycker bara det är pinsamt att låta dom göra det!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela