tjockvawa

Laddar för en joggingtur

Publicerad 2015-04-09 10:15:40 i Allmänt

Havanna har haft en dagiskompis som sovit över här. Imponerande tycker jag av lilla modiga F att sova över hos en kompis första gången utan bekymmer! Jag jobbar kväll så om en timma ska alla barn lämnas på dagis o frita.
Då tänkte jag försöka ge mej på en liten joggingtur. Var länge sen jag joggade nu o det svåraste så här års tycker jag är kläder. Jag brukar frysa rätt mycket i början men vill ju inte ha för mycket kläder på mej ändå för då svettas jag ju ihjäl så fort jag börjar få upp värmen lixom, sen tycker jag det är så jobbigt om det blåser, men löpbanet är ju oxå ganska tråkigt nu när våren ändå är på väg.

Ja ja jag gör ett försök så får vi se hur långt jag orkar idag.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela