tjockvawa

Ops...

Publicerad 2015-04-20 23:42:11 i Allmänt

Var sååå sugen på lite shoping. Min nya favorit-butik är intersport...

Råkade köpa ett par joggingtajts o en t-shirt till mej själv redan igår. Vadlånga så jag måste bara raka benen innan jag kan inviga dom där folk kan se mej.
Men såg då en del till barnen som jag tyckte de behövde så idag tog jag med dom till Mirum o de är oxå nöjda med att barnbidraget tog slut samma dag det kom in på kontot!

Har ingen bild på Litheas kläder men här kommer Havanna som för övrigt idag joggat 1,1 km nonstop, personbästa!
Ja så mina ben med ett par träningsbyxor som har skrikigt på mej vid många intersport-besök...



Innan lördagens ridlektion blev Simba lite extra iordninggjord i manen av Lithea.



Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela