tjockvawa

Fest

Publicerad 2015-08-08 14:33:30 i Allmänt

Ikväll ska vi på 40-årsparty! Jag har tagit semester i helgen o faktiskt sett fram emot lite festande nu! 
Har varit ganska strikt ett ta o från o med snart tänker jag tillåta mej att tänka bort pointsen för en eftermiddag-kväll-natt! 
Tanken är att jag imorgon är på banan igen! Det blir en svår utmaning! 

En annan utmaning hade jag igår, försökte låta bli fredags-daimen (o allt annat godis oxå) för utom en liiiiten, liiiiten bit kladdkaka o max 2 teskedar vispad grädde på jobbet så klarade jag det! Men det är psykiskt, så fort det blir fredag ställer min hjärna in sig på godsaker! Men jag klarade av det igår kväll! 
Ja. För jag kan om jag vill!! O då får man släppa loss o festa en lördagkväll då o då! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela