tjockvawa

Hektisk semesterdag

Publicerad 2015-08-18 21:29:25 i Allmänt

Ja, kan väl inte säga att jag ligger på latsidan bara för att jag har semester! 
Lämnade barnen kl 8, åkte sen en snabbsväng till jobbet o efter det begav jag mig till gymmet. Löpbandet blandat gång o jogg i ca en kvart som uppvärmning, styrketräning 30 min o så en kvarts intervaller på löpbandet igen. 
Efter det åkte jag ner till Willys o handlade, svettig o dan. Köpte mej en sallad på Lindalhs o satt lika svettig o snuskig där o åt upp den innan jag åkte hem o lämnade varorna, packade med mej lite dricka o frukt. 
Hämtade Havanna på skolan för att åka till världens bästa kompis för att lämna Havanna där några timmar. Hann med en väldigt snabb kopp kaffe innan jag åkte för att hämta nästa unge på skolan... 
Lithea o jag åkte ut till Pålur o myste o tog en ridtur, först i skogen sen på gräsplätten som finns där ute. Där blev det även lite barbacka-ridning. 
Frukt-mellis i stallet o sen åkte vi tillbaka till barnvakten o hämtade hem en trött Havanna. 
Hemma lagades tisdags-taco o jag tog äntligen en välbehövlig dusch! Lika så barnen. 
Som tur var hade Lithea koll på att det var föräldramöte ikväll kl 19 oxå, så det var bara att hoppa på cykeln o åka upp o besöka skolan en fjärde gång idag...

Phu... Nu ligger jag på soffan o har inte några planer på att göra något mer det här dygnet i alla fall...

Men imorgon är det min tur att ta en liten ridtur! 


Hej hopp

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-08-18 21:33:35

Söt bild :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela