tjockvawa

Komplimanger!

Publicerad 2015-08-27 10:21:25 i Allmänt

Det bara haglar komplimanger!
Kollegor som ser mej privatklädd, folk som jag inte sett på länge (eller snarare de som inte sett mej då...).
Det är kul! Jättekul såklart och jag känner mej fin! (får man säga så?)
Men jag är lite dålig på att "ta komplimanger" eller alltså vad man ska säga... Tack såklart, men då känner jag mej så mallig på något vis!
Men ja i alla fall ville bara säga det, att det är så kul o då menar jag lixom inte att man måste vara smal för att vara snygg men folk tycker jag ser piggare och fräschare ut, de gillar min nya frilla också efter senaste frissa-besöket. Sen tror jag att eftersom jag känner mej pigg och mår bra för det mesta så syns det på utsidan också!
När jag hade övervikt/fetman var jag mycket tröttare, sov sämre, orkade inte bry mej så mycket, kläder satt ju ändå aldrig bra.
Ja, jag trivs med mej själv nu och jag lyfs av komplimangerna med såklart!
 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela