tjockvawa

Lite kämpigt

Publicerad 2015-08-03 20:55:28 i Allmänt

Sån där kämpig o hungrig dag idag. Har ändå skött mej o hållt mej inom ramen men är sjukt sugen på nåt gott!! 

Vilodag från träning idag o hade tänkt köra core på gymmet imorgon men då ska vi på kalas för en av Havannas kompis, på badet. Så jag får inse att jag inte hinner det. Kanske får bli en löptur eller helt enkelt en vilodag till. 
Men ons o Tors är jag ledig o har jag tur blir vädret bra så barnen o jag kan sticka till badet då oxå o då kan man ju passa på att simma lite! 

Nä får ta nån frukt för o stilla suget nu! Sen får det nog bli en tidig kväll för jag tror det är för jag är trött som jag är så sjukt sötsugen! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela