tjockvawa

Mera semester...

Publicerad 2015-08-13 22:33:35 i Allmänt

Jag jobbar imorgon, sen har jag ledig helg. 
Efter det har jag semester mån-tors. Gjorde så eftersom Havanna börjar förskoleklass o jag tänkte det kunde vara bra att finnas tillgänglig hennes första vecka. 
Nu tror jag inte det blir några som helst problem för lillMärtan men det ska ändå bli himla skönt att vara ledig nästan en vecka! 

På tal om Havanna, igår Hade hon fått en sticka som jag skulle ta bort, den gjorde tydligen väldigt ont o hon skrek som om det vore ögonen jag försökte peta ut på henne! Jag fick ut stickan till slut!
Idag fastnade ungen med armbågen mellan spjälorna i en köksstol o satt verkligen jättefast! Vi gjorde allt vi kunde, försökte med matolja, vände o böjde på armen, försökte bända spjälorna o slet o drog... Havanna hade ont o var på riktigt rädd för att för alltid få sitta fast i en stol. Vi tröstade o försökte lugna samtidigt som vi gjorde allt vi kunde för att hålla skrattet inom oss... 
Det slutade med att vi fick ta fram sågen...
Det är dramatik hos familjen Andersson om eftermiddagarna! 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Jessan

Publicerad 2015-08-16 09:38:10

Stackars arm, men jag fnissar åt din man som såklart kommer i kalsonger :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela