tjockvawa

Jädrar i havet!!!

Publicerad 2015-12-25 19:49:25 i Allmänt

Skit va mycket lite julmat o mycket godis kan göra med vikten på bara en dag eller två... 
Jo jag vägde mej idag o det var katastrof!!! 
73,7 kilo! 
Jag vägde ju 71,2 sist! Då har jag ju ändå skärpt mej några dagar o tränat en del så det är ju inte så att jag ätit i en hel vecka heller!!! Jag är chockad! 
Mycket måste ju vara vätska oxå!? Mens på G oxå tror jag. 

2 av 7 jobbdagarna över, o efter dagens arbete bar det av mot mamma för julfirande o mer mat, risalamalta o godis! 
Men nu vänder vi det här! Ja fram till nyårsafton i alla fall... 

Barnen är nöjda med alla julklappar o Havanna är extra förtjust i en nalle som hennes mormor sytt åt henne i frosttyg! Frostis blev hans namn Havanna har knappt släppt den sen hon packade upp den... 

Hon fick tröjan o byxorna oxå! 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela