tjockvawa

Nystart

Publicerad 2015-12-11 08:18:45 i Allmänt

Nä asså hörreni, om ni undrar så har jag kört ett brevidspår ett tag o kört lite vilse. Känns inte bra att ställa sig på vågen idag o det visar sig att det kan ta ett tag att bli väck 7:an igen... 72,3(!) o jo jag skäms nästan! 
Tränat dåligt o äter allt o lite till! Helt jäkla sockergalen! Till o med folk på jobbet som misstänker att jag är gravid! Nä asså inte för att jag skulle se tjock ut men för att de inte är vana att se mej proppa i mej godis o fikabröd hela tiden! 
Kanske dumt o ta tag i livet 2 veckor före julafton men jo, jag kör hårt nu! Sen får jag såklart äta av julmaten o fira nyår men dagarna innan o emellan är det skärpning! PUNKT! 

Är så där sjukt trött hela tiden oxå! Tror det beror på många saker! Mörkret (ogillar denna årstid!), att jag äter fel o så sömnbristen som blivit sedan Cuba flyttade hit! Älskade lilla valp men ack så slitit! 
Imorgon fyller han 12 veckor o idag ska ha få 3månaders vaccinet. 

Igår fick jag se Lithea o hennes klass lussa o det var så vackert! 

De var jätteduktiga o det krockade med jobbets julbord så i år hoppade jag över det! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela