tjockvawa

Sockermonster!

Publicerad 2015-12-11 23:38:57 i Allmänt

Flyg fula fluga flyg eller försvinn äckliga sockermonster! Dra dit pepparn växer o visa dej aldrig igen!!!
Vad är det med mej!? Jag kan ju om jag vill, varför gör jag nu så här lixom!? 

Nä det blev alltså med andra ord ingen bra dag idag! 
Jag har en plan för 2016 som sagt men jag ville ju tjuvstarta lite! 
Imorgon köööör jag! Jobbhelg så det kär inte hinnas med nån träning men jag ska INTE äta godis, kakor, tårtor eller femtielva knäckebröd med Bregott! 

Min 2016-plan:
Följa ett kostschema jag ska få av min PT (eller få o få... Betalar fört såklart). 
Träna duktigt (minst 3 ggr i veckan) sen kommer ju hundpromenaderna bli längre o längre nu. 
Jag ska under 70 såklart igen o hålla mej där! Med träningen o kostschemat vill jag försöka få bort degen på magen o kanske försöka få lite synliga muskler (kanske inte är möjligt just på magen men jag ska göra ett försök). 
Sen ska jag försöka hitta nån slags balans här i livet, där jag inte hela tiden måste "banta" 

Äsch, plan o plan... Svårt att förklara i text allt som jag tänker. 
Men det ska bli ett bra o hälsosamt 2016! 

Imorgon börjar mitt 2016!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-13 05:39:18

Kör du vv?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela