tjockvawa

Igår var inte min dag!

Publicerad 2015-02-05 12:12:03 i Allmänt

Lämnade Lithea på skolan, glömde termobyxorna så tillbax till skolan med dom.
Tog med Havanna till gymmet efter att skottat altanen.
På gymmet hade de plötsligt blivit hårdare med att barnen inte få vara med inne på själva gymdelen. Havanna VÄGRADE lekhörnan eller fåtölj i receptionen... Så efter 4, 27 minuter på löpbanet var dagens träning över... Dags för dusch på både Havanna o mamman, jaha ja då ligger våra handdukar kvar i en påse i hallen hemma... Suck! Köpte 2 handdukar på gymmet, duschade o åkte till mi farmor o fikade för mycket, fick lunch o sen åkte jag tillbaka till Sörping för att hämta Lithea o sen tillbax till stan för att jobba. Hade barnen med en stund o Putte hämtade dom vid 16.

Idag röjer o tvättar jag. Men snart dags att hänta storMärta o åter in för lite förrådsröj på jobbet (barnen får följa med idag oxå). Räknar med att röja förrådet på några timmar o vara hemma till fyra, halv fem för fortsatt städ o röj hemma...

Så dåligt med träning den här veckan o egentligen vill jag ju inte träna så hårt dagen innan träning men jag är bra sugen på att få svettas så jag får se hur jag gör ikväll...


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela