tjockvawa

Löpintervaller

Publicerad 2015-02-16 22:23:25 i Allmänt

Fick ett program för löpintervaller av min PT för nån vecka sen. Provade det för första gången idag o jag tror ta mej tusan hon vill ha ihjäl mej!!
2 min på hastighet 10
1 min på 11
1 min på 12
o så en min på 14 innan jag skulle ta igen mej i 2 min o sen börja om. Detta skulle göras 3 grr!
Sen tyckte hon jag skulle köra 30 sek snabbt m lutning, lugnt 30, höja lutning 30 sek snabbt o 30 lugnt osv tills jag sprungit 25 min...

Jag hoppade över det där sista m 30 sek o lutning. Var lixom död ändå o det blev ändå sammanlagt 20 min. Men roligare än att bara nöta i samma hastighet i evigheter...

Innan detta körde jag styrketräning o igår crosschallenge.
Imorgon är jag bokad på crosscage o på onsdag Indoor walking. Blir hårdkörning den här veckan tänkte jag!

Behövs nog för asså jag är svagare i chinsen igen o känner mej tung som tusan! Är nog allt helggodis som väger bly!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela