tjockvawa

Mål eller ej..?

Publicerad 2015-02-12 16:55:24 i Allmänt

Har i veckan gjort allt rätt! Fyllt i checkista noggrannt ätit sånt som sägs sätta fart på förbränningen, som kanel, grapefrukt, starka kryddor o grönt te. Jag har rakat benen o armhålorna, filat fötterna o haft vilodag sen i tisdags då jag endast tog en powerwalk på 50 min (gissa om jag längtar efter träning nu!!).
Solade idag, tänkte man kanske svettas bort de sista hektona? ;-)

Så imorgon ska det bli spännande!
Skulle vara himla roligt att få se 6:an men 1 kilo på en vecka kan bli lite knepigt för mej. Jag kommer inte gå under om jag inte lyckas heller bara sura en stund men fortsätta o kämpa sen! Har ju egentligen inte ett dugg bråttom på nåt vis bara så att jag verkligen längtar o ser fram emot att nå målet!

Discokalas för Havanna imorgon o det lär inte finnas tid för träning då heller men planen är att köra hårt i gymmet på lördag o gå på ett pass på söndag.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela