tjockvawa

Irritation!

Publicerad 2015-01-22 19:51:23 i Allmänt

Vet inte riktigt varför men alla de stackare som varit tvungna att umgås med mej idag har fått utså min oförklariga irritation?
Väl hemma värmde jag soppa o stekte pannkakor innan jag la mej på sängen en stund. Kunde inte hålla mej vaken! Antagligen efterslängare från jobbnatt eller?
Vågjävlen hade även mage att inte vara på min sida o nu får jag ta tag med hårdhanskarna!? Tycker ju ändå jag sköter mej men det är tydligen inte tillräckligt, kanske blir det någon form av viktväktar/5:2 är ju så lite kilon kvar...

Men man kan ju tycka att man skulle gått ner 2 kilo bara av att avstå vad som idag bjöds i personalrummet...!!


Smakade alltså inte så mycket som en smula! *klapp på axeln*

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela