tjockvawa

Slöar.

Publicerad 2015-01-13 18:11:36 i Allmänt

Ligger på sängen o sträcker ut mej. Jobbat, hämtat barn, lagat mat o nu tänker jag nog inte göra så mycket mer idag. Ingen träning.

Provade på Zumba igår, själv, fick inte med nån danskompis men det gjorde inget, var kul o svettigt även om jag inte hängde med så bra! Såg nog väldigt rolig ut men äsch, det gör inget. Man blev glad av Zumba!
Blev glad även på passet innan, crosscage. Var min PT som var instruktör o hon tyckte jag började bli musklig! Hi hi! Kul o höra faktiskt o ja jag håller nog med henne, lite börjar det allt att synas att jag tränar!

Imorgon är jag ledig, skönt!
Har inte så mycket planerat men kör mitt sista pass med PT:n för den här gången på eftermiddagen (kan hända jag köper fler timmar i framtiden).

Har faktiskt hållt mej borta ganska bra från tjuvvägningar nu ett par dagar så jag är riktigt nyfiken på hur jag ligger till. Jag har en förhoppning om att fredagens vikt bjuder mej på nått så fint som BMI 24,9! Minns inte exakt nu men det skulle vara mellan 71,1-71,3. Så håll tummarna för -0,6 i alla fall! :-) Men gärna mer såklart! !

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela