tjockvawa

Tjurig

Publicerad 2015-01-21 08:40:19 i Allmänt

Fy o blä för tjuvvägning idag. Vet inte om det beror på oregelbundet ätande, knasiga sovtider eller att jag mufsade i mej godis (!!!) igår...? Är ju tjurig på mej själv för att inte kunde låta bli det!! Tjurig för att vågen visar plus! Stort plus!
Är tjurig för att hantverkarna lyser med sin frånvaro!?Tjurig för att det snöar! Tjurig för att jag måste stressa för att hinna träna!
Tjurig för att jag inte kan duscha hemma! (Men jo jag är glad att vi får ett nytt badrum - men NÄR?!)
Sen ser det ut som om kriget varit här. Badrumsgrejer överallt o det går lixom inte att städa heller! Vart ska jag lixom göra av allt? Tvättkorgen svämmar över o bilen behöver tankas. Det är så många måsten o så lite tid.

Finns väl inget annat botemedel än att sätta fart med det jag hinner innan kvällsjobb!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela