tjockvawa

Viktåret 2014

Publicerad 2015-01-05 22:36:25 i Allmänt

Har roat mej med att kolla tillbax på bloggen och kollat siffrorna...
Början på Januari - 2014 83,6 kilo
Början på Feb 78,5 kilo
Början på Mars 76,8 kilo
Början på April 74,5 kilo
Början på Maj 74,4 kilo
Början på Juni 73,5 kilo
Början på Juli 77,1 kilo (!!!)
Början på Augusti 81,3 kilo (ännu mer!!!)
Början på September 77,5 kilo
Början på Oktober 74,6 kilo
Början på November 73,3 kilo
Början på December 77,2 kilo
(JÖSSES, exakt en vecka innan detta, 28/11 samma dag vi åkte till Gran Canaria, vägde jag 71,7!)
 
VILKEN JOJO-bantare jag är asså!
I slutet på sommaren var jag ju nästan uppe på startvikt igen! Hur lyckas jag egentligen?
I fredags 2/1-2015 vägde jag ju 75 kilo, men det ska verkligen bli spännande att se vad vågen visar på fredag igen!
Men det är ju ändå 8 kilo mindre än för ett år sen, men ändå över 3 kilo mer än i slutet på November!
Jag kan ju uppenbarligen gå ner 5 kilo på en månad (jan-feb-14) men jag är visst väldigt duktig på att gå upp lika mycket på bara en vecka!
 
Det är väl bara att göra som i början på förra året så är jag snart i mål. Till sommaren sen ska jag byta sommarrutiner och sköta mej så kanske jag åtminstone kan låta bli att gå upp 5 kilo! 2 räcker väl!
 
Körde förresten ett pass till på gymmet ikväll. Indoor Walking 45 minuter.
Imorgon är vilodag!
 
Hej hopp!
 

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2015-01-06 19:42:03

Det här är det bästa med att blogga om sin vikt, kan själv gå tillbaka och kolla 👌
Nu hoppas vi att vi håller alla sjukdomar och åkommor ifrån oss och tränar stenhårt fram till midsommar 👏

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela